HandyCafe - Internet Cafe Software: Block HandyCafe Popup

Cara untuk sekat atau block iklan
HandyCafe adalah salah satu yang terbaik dan perisian bebas internet kafe. HandyCafe mempunyai versi percuma dan versi percuma akan memaparkan iklan dan iklan popup ketika login di sisi pelanggan. Iklan dan iklan popup tetapi tidak akan muncul jika pelanggan HandyCafe tidak boleh disambungkan ke Internet. Kita boleh menyekat iklan dengan menghalang pelanggan HandyCafe dari Sambungan ke Internet. Alamat 2 yang perlu disekat untuk mengelakkan pelanggan HandyCafe dari memaparkan iklan ad.handycafe.com dan search.handycafe.com.
Ada beberapa cara anda boleh menghalang pelanggan:
1. Jika anda mempunyai router high end dan mempunyai pilihan untuk menyekat laman web, anda boleh menyekat alamat dari router anda.
2. Jika kafe siber anda menggunakan Windows Internet Connection Sharing, anda boleh menyekat alamat dari pelayan.
3. Tentu, anda boleh menyekat alamat pada setiap sistem yang menjalankan pelanggan HandyCafe. Kaedah ini tidak berfungsi. Saya pikir HandyCafe secara automatik akan memadam URL handycafe.com dari fail hosts.
Photobucket
HandyCafe Pelanggan dengan iklan disekat.
Di bawah ini, saya akan menunjukkan cara untuk menyekat alamat dengan menggunakan host file.Anda boleh menggunakan kaedah ini dalam pelayan yang menjalankan Windows atau Internet Connection Sharing pada setiap PC yang menjalankan pelanggan HandyCafe.
1. Pergi ke C: \ Windows \ System32 driver \ \ dll Harus ada host bernama afile. Semak hotel dari fail, jika jumlah gambar host hanya membaca, memadam atribut read only.
2. Buka Notepad. Klik dan drag file host ke tetingkap notepad.
3. Pasang entri di bawah pada baris terakhir dari host file:

127.0.0.1 ad.handycafe.com

127.0.0.1 search.handycafe.com
Photobucket
4. Simpan, dan restart sistem anda.