Selesai sudah

Pada hari ni selesai sudah kejer aku kat hotel evelion
 Tugas aku ialah setup 4 lappy, dua printer,brokband wireless..banyak betul cabaran kejer aku ni..start jer aku kene runner satu melaka untuk cari conveter wifi , (disebabkan x bos aku,hanya bagi kat kayum  usb modem) semua kedai aku pegi x der (female usb Convert 2 female Mini Usb) memang tak jumper la...so terpaksa la aku cari jugak berokband first edition..
Huawei E220 
P/S dulu mase baru keluar RM3++

Aztech 3G Networking

tub2 x bos aku call da..terpakse aku keluar running lagi cari kat melaka,aku pergi la cari kat jalan ongkewee, first kedai aku pegi x de barang yang xbos aku suruh beli...kedai ke dua aku pergi pulak dah ok ade tapi harga pulak tak tahan RM 15 kalau kali ngan 4..dah RM60..tak leh jadi aku pegi pulak PC world..Xde stok la pulak...aku pergi pulak kat TESCO pulak..ade memang ade aku dah siap hantar kat kaunter pembayaran dah..aku tgk label harga bukan main murah,RM5 - RM8 (ade 2 jenis) dah nak bayar dah ni..sekali total semua RM 90 lebih..mak oi aku terkejut..aku tgk balik,rupenye die salah letak tempat..patut la murah semacam jer..pastu aku pergi HQ utama di melaka..iaitu STYGIX hemm,berjaya sudah dapatkan KeyLock Lappy ngan harga RM 8 jer...semua nye RM 32 jer murah la sikit..si kayum dah call aku dah lappy dah nak kene setup dah.. da setup semua..ade satu bende lagi takde kabel printer pareler untuk 1 laptop..(hemm esok nye aku baru beli pasang)...dah siap2 setup semua aku pergi la mkn kat kedai mamak yang popular kat melaka,,soleha..hu3  aku pon balik .tugasan aku hari tiap2 pagi chek printer ok ker. tak...hari yang las yaitu hari ni  aku terpakasa pinjam kereta ank angkat mak aku name die emma..hu3 sedap name..haha..untuk di letakan ke umah....Selesai Sudahh

 
hari last aku bergamabar sikit..hu3


 Jom mandi swimming pool
..ho3 (^^,)